Wednesday, August 29, 2012

Julep: Sienna Stamped

omg I'm late I'm late I'm late. I'll never get this posted before midnight, but I'm gonna try!

Sienna was kind of a midway between the old SH Chromes and the new Julep metallics. It actually reminded me a lot of the Color Club Foiled polishes.



Went on smoothly and while it wasn't totally quick dry, it did actually dry fully within an hour. I'm not usually a fan of gold, but I don't have a yellow gold like this, so yay!



It did get me thinking while I was applying it. Did I just re-buy Antiquated?



Nope! All clear. Antinquated is more of a white gold sorta. By comparison? I dunno. They're different so: Yay! I wanted to try some more stamping so I broke out Lancelot and BM plate 207.



See? 207. LOL I don't know why, that diagonal lines design just kinda called out to me.



Cool! Not perfect, but I am a bit out of practice. And I wasn't really that good to begin with. After Aaron helped his dad and cousin move some furniture and stuff we went to Walmart and he treated me to some polish. :) I picked up two of the Wet n Wild Fergie colors. I'll tell you one is the star glitter (because I seriously can't stop myself) and the other one is a wicked awesome surprise that I will be sharing tomorrow! *look* 11:30! Yay!! See y'all tomorrow! :D

6 comments:

  1. I like this, gotta check if I have this color!

    ReplyDelete
  2. it looks good! like Zebra stripes...which aren't perfect, so it looks like it's supposed to be that way :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. I guess it kinda does, huh? LOL I didn't even think of it that way.

      Delete
  3. I love this polish! I always have a love hate with julep on most days. This is such a lovely color, that looks great with the stamps

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks. :) I'm starting to develop a love/hate with them myself. At least they make it easy to skip months!

      Delete

I love hearing from you!