Friday, February 15, 2013

Zoya: Nyx, China Glaze: Vertical Rush & Haul Pt. 1

Once upon a time, not so long ago, I used to get my posts up between 10am and 2pm.... LOL Okay, I've got a few things to cover (if you couldn't tell by the title) so let's jump in with swatches of the final (for now?) PixieDust: Nyx!



Nyx is sort of a dusty blue almost nearly lavendar? Sometimes it looks blue, sometimes purple, sometimes grey. This is three coats.



Still so pretty. I hope Zoya puts out another set of PixieDusts (they do have a few matte collections), but not for a while because I'm going seriously broke here. lol

Up next I have toes!! LOL Yes, toes. On my toes is China Glaze: Vertical Rush which was gifted in Tammy's giant bag-o-polish.



Yeah, I have no idea what the former owner did to this poor polish. Here's the bottom:



See? China Glaze Vertical Rush. lol Ok, I was going to save this for last, but I'll do it now in case you don't want to sit here and read my haul ramblings. Anybody else see this?



What?! I'm totally gonna get some. Rumor has it that the pigments they use for neons overseas aren't FDA approved over here. WHAT?! Yeah. Totally getting some when NinjaPolish stocks 'em. At least the purple and the green. All of 'em if I can swing it, but at least those two.

Haul time! Went out to get pictures of Nyx and spied two boxes sitting outside the gate. Weird, but whatever. At least they didn't get stolen. Okay, so anyway I got two of the China Glaze Glitz n' Pieces glitter polishes.



I was going to get more, but.... I got a little over excited by the Color Club holos!



OMG!!! Do you see that?! It's supposed to rain all next week!!! *cries* So I'm going to have to wait. I think I want to try the orange one first. Orange holo! I don't know why, but I keep getting excited over orange polish. Don't really like yellow, don't really like red, but orange totally does it for me.

Where was I? Oh yeah! I got quite a few Misas.



The rest of the Poisoned Passion collection, couple neons and Never Say Never because it was only too appropriate. Last, but certainly not least, my Orly Plastix... Plastixes? Plastixs.... These ones.



Ta-da! There are four in the collection, but head2toebeauty didn't have the pink one. I'm okay with that. For now. I can find it on amazon if I end up really wanting it. OMG! My drawers are officially full. Not only are my Pure Ices double-stacked in their little drawer, but now my Color Clubs and Misas are, too. I need another set of drawers.... if I can figure out where to put one. o_O I'm going to end up trapped in a polish fort. LOL

Okay, so all these fancy new polishes and.... oh woe is me! Tomorrow is Sinful Saturday. Damn! lol S'okay, I'm making my way through them. Everybody ready for the weekend? I am! Sorta.... hopefully something good will come. *fingers crossed* Okay! So I'll see you tomorrow with some Sinful Colors goodness. Maybe I'll cheat and use a glitter topcoat from elsewhere.... Anyway, y'all be safe this weekend! Take care and have fun. I'll be here. Painting my nails. As usual. :p

4 comments:

  1. Did you buy all these from headtotoebeauty?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yes I did! :D Except the Color Clubs I got from enospring.com.

      Delete
  2. Hi!
    I would like to know where you bought your Zoya polish?
    I'm trying to buy some Zoya's and I can find a secure page online...
    Thanks

    ReplyDelete
    Replies
    1. In person I buy them at Ulta, online I get them through the zoya website. I have yet to find a good site online to get them any cheaper than that. Hope this helps. :)

      Delete

I love hearing from you!