Thursday, February 28, 2013

Milani: Purple Streak

Hello lovelies! Stayed up until almost 3am, but I did finally sleep through the night! :D Now I just have to keep myself awake through the day and try again. lol I think it may help that the SBTV mobile app actually played through last night without cutting off so I woke up with the full 50SBs head start! Yay!! Little less anxiety never hurt. So today we're checking out the second of my Milani Texture polishes Purple Streak.



Pretty! This is two coats and worked just as well as Aqua Splash, just that it's not as bright a color. Obviously. LOL



So neat. I love these textures! Which is going to be a double-edged sword with Zoya releasing more PixieDust colors for the summer.... But I'm getting side-tracked! As per request I have a shot of how the Milani Textures look with topcoat.



Ta-da! See how it looks smooth, but you can still see the texture underneath? It's like those art projects where you, ya know, have seashells or whatever and pour the acrylic over them so it's smooth, but 3D inside? You know... :p That's what it looks like. After the second layer of topcoat. The first one just sort of sinks in and makes it shiny, but still a little textured. So freakin' awesome.

Okay! So tomorrow is the first day of March (already?!) and I'm kicking off the month with some awesome green! Going to swatch Zoya Apple and try to pull off a gradient with Meg. My intention is to do a more interesting comparison between the two, but... I don't know how sponging is going to work with these metallicy polishes. We'll see! *fingers crossed* I haven't checked mine again in the past two days, but pictures are popping up of Walmarts now stocking the new Hard Candy polishes! Oh dear... lol HOPEFULLY they'll stay as well stocked as the old ones did in the past. I dunno about yours, but my old Hard Candy selection was always full with the same five or six colors. *fingers crossed*!!! ;) Also, Lacey just posted on her facebook that her Walmart right now has the new Pure Ice display's polishes dumped in one of those circular bins. WTF! Shameful, yes, but they're there. So there's still hope if you haven't been able to find them yet. Weekend's right around the corner, hope everyone is doing well and having a great week.

4 comments:

  1. Have you seen the new julieG frosted gumdrops nail polishes that are coming out? You might like them since you like textured polish. I've been wanting zoya apple forever but I'm trying to hold out for a sale :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. OMG I just saw those on facebook last night! They look really cool. Just like the candy! I don't know if anybody around here sells them, though. :/ Going to have to do some research... lol

      Delete
  2. I heard Walmart and CVS sell them but I've never seen them here where I live (I live in Texas) but they are pretty new and you could always buy them online. I believe its pretty cheap, like $3 or so

    ReplyDelete
    Replies
    1. I'm in Texas, too. ;) I think I'm going to have to dig around online for 'em.

      Delete

I love hearing from you!